Popis pozice:
Plánovač je zodpověný za tvorbu a úpravu pracovních plánů pro oddělení podpory zákazníka. Komunikuje s vedením společnosti i dalšími odděleními v případě personálních nerovnováh, aby pomáhal zmírnit rizika mající dopad na podnikatelské a finanční cíle.
Úkoly:
- Používá software pro správu pracovních sil k publikování denních, týdenních či měsíčních rozvrhů
- Vypracovává personální plán založený na prognóze objemu hovoru, době volání atd. Rozumí metrikám call centra a uplatňuje dobrý úsudek při rozhodování, pokud se týká řízení pracovních sil
- Plnění požadavků na rozpočet s ohledem na obchodní potřeby
- Poskytování přesných přehledů, proaktivně analyzuje trendy a předpovídá budoucí pracovní zátěž
- Rozumí pravidlům call centra a při rozhodování ve vztahu ke správě pracovních sil uplatňuje dobrý úsudek. Poskytuje zpětnou vazbu na zjištění nedostatků / překročení pracovních sil, aby okamžitý nadřízený učinil informovaná rozhodnutí. 20% Tento popis práce v žádném případě neuvádí nebo neznamená, že jsou to jediné povinnosti, které má zaměstnanec vykonávat v této pozici. Není určeno, aby byly uvedeny všechny podrobnosti nebo podrobný popis způsobu provádění každého postupu nebo úkolu.
Vzdělání a praxe:
- Bakalářský titul v příbuzné disciplíně nebo obdobné zkušenosti.
- Zkušenosti v prostředí Call centra preferované
- Dvě nebo více let zkušeností s řízením/plánováním pracovních sil.
Potřebné schopnosti:
- Vynikající interpersonální dovednosti
- Zkušenost s MS Office (Word, Excel, Access atd.)
- Analytické a matematické dovednosti.
- Rozhodovací schopnosti.
- Efektivní komunikace, interpersonální a vyjednávací dovednosti.
- Při plnění úkolů této práce může být zaměstnanec povinen sedět nebo stát na delší dobu. Bude vyžadováno ohýbání, otočení, zasunutí, stisknutí, vytahování a obsluha kancelářských strojů.
- Musí být flexibilní, aby pracoval i mimo pracovní oddělení.