Popis práce:
Náplní práce plánovače by byla koordinace denního plánování personálu pro organizaci Home Care. Plánovač zaměstnanců je primárně odpovědný za koordinaci zaměstanců a udržování přesných záznamů týkajících se personálu ošetřovatelského oddělení. Plánovač pracovníků vytváří základní rozvrh práce a je také zodpovědný za vypracování denních plánů ošetřovatelského oddělení. Svou práci plánovač také domlouvá s koordinátorem lidkých zdrojů/účtárny, aby se zajistilo, že budou uchovávány všechny informace.
Primární úkoly a povinnosti:
- Monitoring zatížení zaměstnanců
- Pomoc v orientaci nových zaměstnanců
- Doplňování mezer v obsazení směn v případě náhlé potřeby
- Spolupráce s personálními agenturami dle potřeby
- Vypracování směnného modelu pro zaměstnance a jeho udržování
- Úschova pracovních dat a informací
Vzdělávací/odborné požadavky:
- Jeden až tři roky podobné zkušenosti, popřípadě relevantní studijní výsledky
- Minimálně maturita
- Zkušenosti ze sektoru zdravotní péče jsou vítány
- Schopnost práce na počítači, tedy Microsoft Word, Excel a tak dále