+420 734 366 134
  • Práce v Déhoře
  • Události
  • Napište nám
  • Moje Akademie
  • België
  • France
  • International
  • Nederland
  • Polska
  • Middle East
  • O nás
  • Řešení
  • Academy
  • Klienti
  • Blog
  • Projekty
  • Práce v Déhoře
  • Události
  • Napište nám
  • Moje Akademie

Popis pozice:

Plánovač je zodpověný za tvorbu a úpravu pracovních plánů pro oddělení podpory zákazníka. Komunikuje s vedením společnosti i dalšími odděleními v případě personálních nerovnováh, aby pomáhal zmírnit rizika mající dopad na podnikatelské a finanční cíle.

Úkoly:

  • Používá software pro správu pracovních sil k publikování denních, týdenních či měsíčních rozvrhů
  • Vypracovává personální plán založený na prognóze objemu hovoru, době volání atd. Rozumí metrikám call centra a uplatňuje dobrý úsudek při rozhodování, pokud se týká řízení pracovních sil
  • Plnění požadavků na rozpočet s ohledem na obchodní potřeby
  • Poskytování přesných přehledů, proaktivně analyzuje trendy a předpovídá budoucí pracovní zátěž
  • Rozumí pravidlům call centra a při rozhodování ve vztahu ke správě pracovních sil uplatňuje dobrý úsudek. Poskytuje zpětnou vazbu na zjištění nedostatků / překročení pracovních sil, aby okamžitý nadřízený učinil informovaná rozhodnutí. 20% Tento popis práce v žádném případě neuvádí nebo neznamená, že jsou to jediné povinnosti, které má zaměstnanec vykonávat v této pozici. Není určeno, aby byly uvedeny všechny podrobnosti nebo podrobný popis způsobu provádění každého postupu nebo úkolu.

Vzdělání a praxe:

  • Bakalářský titul v příbuzné disciplíně nebo obdobné zkušenosti.
  • Zkušenosti v prostředí Call centra preferované
  • Dvě nebo více let zkušeností s řízením/plánováním pracovních sil. 

Potřebné schopnosti:

  • Vynikající interpersonální dovednosti
  • Zkušenost s MS Office (Word, Excel, Access atd.)
  • Analytické a matematické dovednosti.
  • Rozhodovací schopnosti.
  • Efektivní komunikace, interpersonální a vyjednávací dovednosti.
  • Při plnění úkolů této práce může být zaměstnanec povinen sedět nebo stát na delší dobu. Bude vyžadováno ohýbání, otočení, zasunutí, stisknutí, vytahování a obsluha kancelářských strojů. 
  • Musí být flexibilní, aby pracoval i mimo pracovní oddělení.
Déhora Consultancy Konviktská 24
110 00 Praha 1
Česká Republika
T.+420 734 366 134
  • België
  • France
  • International
  • Nederland
  • Polska
Déhora
  • Kontakt
  • O nás
  • Academy
  • Práce v Déhoře
  • Cookie politika
  • Ochrana osobních údajů
Řešení
  • Analýza & Poradenství
  • Outsourcované plánování pracovních sil
  • Dočasní plánovači pracovních sil
  • Plánovací software
Více informací
  • Blog
  • Napište nám
Facebook
LinkedIn
Twitter
YouTube
© Déhora
  • Kontakt